Torsdag - känns som fredag

Ja, nyss skrivit klart en reflektion som skulle in efter igår. Så ska börja röra mig mot sängen, tänkte bara slänga upp ett inlägg före.
Har börjat packa nu, kläder och sådant som jag inte behöver de sista dagarna hemma innan resan. Känns bra, blir nog att packa mer på söndag eller kanske lite på lördag förmiddag. Måste även städa i mitt rum annars kommer Harry vara och riva i allt medans jag är borta.
Idag fick vi de sista papperna som behövs för resan. Och sedan har jag även varit på stan en sväng, köpte lite som jag ska ge min värdfamilj och även te på tehörnan. Ikväll blev det att se Sofias Änglar och Person of Interest. Och nu ska jag se sängen.
 
Lyssnar på lite mello innan det blir träff med John Blund ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0