7 maj och 18 grader ute - helgsuppdatering

Ja, har inte uppdaterat på ett tag. Har helt enkelt inte orkat och känt något driv. Men nu känns det, så tänkte skriva lite.
 
Ja som jag har skrivit tidigare fredag 3/5 var den engelska grammatik tenta som gällde. Känndes både bra och dåligt, kommer på fel jag har gjort. Och det känns inte bra, vill bara få svar hur det gick för fort för möjligt. Men fredags kvällen var en riktigt kul kväll! Blev utgång med framförallt Frida, Petro och John från klassen sedan tillslöt Linnéa, Malin K, Sofie, Erik och Josefin. Just ja, två kompisar till John var också med. Trevliga grabbar, från kalix men bor i boden och i umeå.
 
Hade köpt ett par nya snygg skor som jag hade på mig. Så måste ta kort på dem och visa. :) Skulle bara snabbt gå in på skopunkten efter tentan men blev kvar ett tag, hade svårt att bestämma mig. Men jag köpte dem! :D (lovar, bild kommer sedan).
 
I lördags blev det snabbmorgon på ca 30min för vi skulle till mormor och jag tänkte sova så länge jag kunde. Så till 09:30 kunde jag sova sedan var det bara att stiga upp om jag vill med. Hade trevligt hos mormor, hundarna fick följa med och hade det så kul att få springa runt lös. Jag somnade på vägen hem, vaknade när vi körde i E4-rondellen uppe på ersboda :P
 
Söndag blev en ligga i sängen dag, gjorde knappt något alls. Bara det mest nödvändigaste, läste min grupps inledningar och skrev lite feedback.
 
Igår blev det 1½ h på universitetet, han precis fånga upp mamma vid bushållplatsen så gick med hundarna tsm med mamma. Sedan väl hemma slingade jag mammas hår och tog det sedan bara lungt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0