Lyko.se

Hämtade ut mina varor jag köpt från Lyko.se efter besöket hos frisören. Så dem är på bild nedan. Idag har jag även varit på vårdcentralen i förmiddags. Försöker få hjälp med min rygg som inte riktigt vill vara mig till lags. Och efter det blev det en mysig promenad med hundarna i skogen.
Plugg efter lunch, så gott det gick. Hittar inte alls de material jag skulle vilja ha. Tog en powernap och sedan blev det lite slötid innan middagen.
Efter middagen for jag, mamma och syrran för att köpa skor, hämtat ut paketet åt mig och köpa kattsand. Jag köpte ett par skor på Skokanonen, det var egentilgen inte tänkt men blev så :P Inget dyrt inköp så helt okej. Syrran fick tre par skor, två av mamma och ett av mig (så behövde hon inte välja två utan fick alla hon ville ha) på Skohuset.
Nu blir det att se lite på ESC sedan sova. 13:00 till 14:30 på universitetet i morgon annars är det plugg hemma som står på schemat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0