Onsdag

Idag gick jag och mamma med hundarna, blåste lite kallare än igår. Sedan skyndade vi oss i väg på en liten shoppingrunda på ersboda. Blev elkedjan där mamma köpte solcellslampa som var en groda. Sedna JYSK skulle kolla på hallmöbel till lägenheten. Men den som fanns där var inte ritkigt som jag hade tänkte mig och så. Men det är alltid bra att kolla lite olika tills jag hittar det jag riktigt vill ha.
 
Sedan en sväng in på Rusta och mamma köpte sköljmedel och jag lite godis. Vidare till Djurmagazinet och prova ut ett halsband åt Sune, vi hittade något som var i bra prisklass. Vi åkte sedan hem och lämnade av det vi hade handlat och Sune, för det var så varmt i bilen. Så vi for iväg igen och handlade på Coop, väl hemma var det lunch som gällde. 
 
Efter lunchen hade jag tänkte plugga, men kunde inte hålla mig vaken här då jag satt vid datorn. Så gav upp och tog en powernap i stället.
 
Kvällen har bestått utav tv-tittande. Nu ska jag försöka komma i säng så jag kan lägga mig och läsa en stund. I morgon är det plugg och göra rabarber saft som står på schemat.
 
En del lockar kvar sedan igår
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0