Bilduppdatering!! :D

 
Fredag den 25/10 bar det av till skellefteå med Jennifer och Mimi för att träffa Sara och några till.
Middagen
 
I vimmlet på Allstar
 
Inhandlat på Cubus
   
 
V.44 då det var Höstlov för eleverna på praktiken och jag var tillbaka på universitetet så lånade jag hem Ludde
 
På fredag var det allhelgona, så blev att fara till morfars och mammas farmor och farfars grav på backens kyrkogård och sedna till vännäs för att besöka min mormors mans, Olles, grav. Där var jag för första gången, så det var lite speciellt.
Morfars grav
 
Mammas farmors och farfars grav
 
Mormors man, olles grav
 
Hade inte bestämt mig på dagen hur jag skulle göra med klassens halloween fest. Ville jätte gärna gå, men visste inte om jag skulle orka. Men det blev så att jag tog mig iväg, slängde på mig scout skjortan sedan låg/mellanstadiet så var utklädnaden löst.
(tog denna bild när jag kom hem, så därför har håret lite åkt ut ur flätan)
 
Frida som vi var hos hade fixat i ordning passande snacks kvällen till ära
 
Tillbaka på praktiken denna vecka och eleverna har börjat öva på klockan, så på halvklasslektionerna på onsdag och torsdag har jag hållit i lektioner om klockan.
 
Onsdag låg det snö på marken
 
Snö idag också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0