Bio-Lördag

Mamma och hennes granne var förbi i ca två timmar och kollade och myste med kattungarna. Efter det har jag pluggat, skrivit lektionsplaneringar och funderat på nästa vecka. Nu står Ladys kattlåda på tork så sitter här och skriver inlägg, chattar med Sara och lyssnar på musik.
 
Blev att jag skaffade spotify premium då det är 30 dagar fritt, sen får jag se om jag har kvar det eller köper unlimited, då jag ändå inte har spotify på mobilen.
 
Blir att börja med middagen strax då det bär av till stan innan 20:00 för att se bio 20:30 med Jennifer och andra människor :) Vi ska se Ender's Game!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det ska bli så mys! Det är Aron och en kompis till mig och honom, Chrisitan, som ska med :) <3

2013-11-09 @ 15:58:56
URL: http://itsfeffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0