Fullt upp = mindre uppdatering

Ja, i torsdags var det tidig före läsning och sen hem och plugga. Jätte mycket plugg vart det inte, men en lugn eftermiddag iaf.
På fredag vart det däremot plugga för fulla muggar, hehe. Satt och skrev ner från lärarens power point det som kan komma på tentan. Blev så att jag gick till familjen och såg idol där för att komma ut och röra på mig.
Tusan att Jens åkte ut, inte glad på det alltså. Kevin är ju inte alls lika bra som Jens, de två går ju knappt att jämföra.
I alla fall blev lördagen en riktigt lyckade dag. Blev shopping med käraste Jennifer och då shoppade vi också :P Blev bland annat nya julgardiner för oss båda, fast jag hade ju inte ens några till att börja med. Sedan hitta vi lite julklappar till våra familjer och så. Sen for vi en sväng till mig för en kopp teh och för att jennifer ville hälsa på kattungarna.
 
Igår blev det lite plugg och sedan kom det ett par från sundsvall och kollade på kattungarna. När väl jag och mamma pratar med dem så kommer vi ju fram till att han har köpt katt av oss för 9 år sedan. Så nu tyckte han till och med att det var ännu roligare att köpa katt av just oss, då den nya kattungens mormors mor kommer vara samma katt som är mor till hans 9:o åriga katt :) 
 
Idag blev den att gå med hundarna tillsammans med mamma och sen blev jag kvar där till strax innan fyra och då hade både syrran och pappa kommit hem. Syrran kom vid halv två, förkyld, så gick hem tidigare. Jag tänkte börja röra på mig, men då fastande jag med syrran och kolla saker om årets julkalender och kolla på julkalendrar som har varit när vi växt upp. Jag berättade även för henne om skandalen då programledaren i Philofix hade huggit i en docka och klippt upp bakhuvudet för att sätta in lampor i ögonen och magen. Hon hade missat det totalt, så vi såg den i bakrunden på några andra avsnitt av Philofix, då svt har taigt bort scenen med dockan. Men vi hittade iaf en bild serie på youtube som visade på ett ungefär.
 
Julgardinerna jag köpte, det till höger är ordninarie pris(249kr) och de andra gick för 29kr/st
 
 Blev glöggmuggar, presentsnöre, fönsterdekorer(kan även sitta på kylskåp, spegel osv) och ett par örhängen
 
Närbild på örhängerna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0