Måndag - nya tag

Hade egentligen sovmorgon i morse. Men gick och fixade bedömningsunderlaget för praktiken. Och när jag väl kommer in i skolan och rektorn ser mig så frågar han mig om jag har möjlighet att jobba idag. Visst sa jag, fast bara fram till lunch.
Så, så blev det, iordningfixat bedömningsunderlag och 3 timmar i verksamheten. Är väldigt kul att känna sig behövd och denna dag hade jag inga problem med att stanna och jobba. Så var på skolan fram tills det var dags att ta bussen till universitetet.
 
Väl på universitetet var tyvärr våran lärare sjuk, väldigt sjuk, ligger på sjukhuset. Krya. Så det blev en halvdan lektion. Men det är ju alltid kul att vara social och träffa de andra. Var behövd där också, när en klassis säger "Amanda, du som typ vet allt, vars är vi i morgon?". Hihi, sen förklarar jag ju också att det är bytt plats på föreläsningarna. Så i morgon blir det sammanfattning och frågor till tentan.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa "att följa lärande" som tentan handlar om. 
Godnatt
 
Det var en fin morgon att vakna upp till idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0