Onsdag - kattungarna växer upp

Hade ingen internetuppkoppling i morse, men vilket egentligen inte gjorde något. Fick hela svenska analys gjord så det var riktigt skönt! 
Sen var det iväg till universitetet för grupparbete och redovisning. Gick utan några som helst problem. Väl hemma gjorde jag chili corn carne till middag, med ris.
Men när jag väl hade ätit färdigt hade Franke, den blåa kattungen, kommit på hur man tar sig över kompostnätet och kommer till resten av lägenheten. Han gav sig ju inte heller, tre fyra gånger stoppade jag tillbaka honom i köket. Så det var bara och öppna så att alla fick gå på upptäcksfärd.
 
I morgon är det föreläsning 8:30 till 10:00. Känns rätt drygt egentligen, men då kommer jag upp på morgonen i alla fall och kan sen fara hem och sätta mig och plugga. Är den föreläsningen och sedan är det helg för denna vecka.
 
Var allt jag hade att komma med nu, känner mig rätt slut i huvudet så ska krypa i säng och sova.
 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: HAIDISBLOG -

härlig blogg :D

Svar: Tack! :)
Amanda Brand

2013-11-25 @ 17:40:23
URL: http://www.haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0