Onsdag och storhandling med pappa!

Gårdagskvällen var inte den bästa, så blev 40mins sovmorgon i morse. Hade ställt klockan som vanligt, ställde om den och somnade om. Och det gjorde mig gott, mådde mycket bättre då jag vaknade andra gången.
 
Hade matematiklektion idag, helklassdiskussion. Och det gick riktigt bra, så är så nöjd med den lektionen! :) Innan jag gick hem idag för dagen så hade jag och min handledare vårt sista samtal. Då min handledare är på kurs i morgon. Var så glad, ne, lycklig! när jag gick hem idag. Anledningen är att jag trivdes så bra och har sagt det till typ alla jag pratat med. Och det finns en stor chans att jag kan vikariera när det behövs och när det passar i mitt schema. Och min handledare sa att det var flera som hade sagt att "bra, då kan vi ju ringa henne också". Slutet på denna VFU kunde inte ha blivit bättre! Nu ska bara allt fungera bra i morgon också ;)
 
Blev storhandling med pappa som chafför ikväll. Först på rusta och köpa toapapper, toa-grejer, adventsljustakar till mina två fönster och lite annat julrelaterat. Sen på coop och handla och hämta ut paket från cdon och lekmer.se.
 
I morgon visar jag framfötterna och vikarierar då min handledare är på kurs. Så dags att krypa i säng!
 
Har nya kattungebiler,
kommer i morgon 
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0