Tisdag - två dagar kvar på praktiken(kort uppdatering)

Blir en tidig kväll, ska ha krypit ner i sängen när Arrow börjar 20:00. Tänkte att jag ser om jag orkar se hela det, annars får jag se det på kanal5 play. Har i alla fall för mig att Arrow finns där.
 
Ska diska, ge kattungarna mat, sen kanske nå fika snabbt, borsta tänderna, pyjamas på och mysa ner mig i sängen. Vill vara pigg i morgon, göra det mesta av nästa sista dagen. Kommer sakna detta! Längat redan till nästa praktik och framförallt till om två år, då detta kommer vara min heltidssyssla.
 
Rektorn tog upp om förstelärartjänst på gårdagens möte. Och en av sakerna han även ville komma fram till är att man ska som lärare vara stolt. Stolt över att man är lärare! Och framförallt stolt över den skillnad och betydelse man har för alla de elever man har. Se alla för den männsikan dem är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0