Trött - fredag

Igår var sista dagen på praktiken för den här gången. Kändes väldigt tråkigt men tänker på att det inte är långt kvar tills det är nästa praktik. Faktiskt typ direkt när HT14 börjar :)
 
Hade redovisningar idag, eller det var mer seminarium, bara massa trevligt prat hela dagen. Bytte erfarenheter och berättade vad vi hade varit med om och sådant.
 
Sjuk trött idag, när jag kom hem strax innan tre kunde jag inte hålla mig vaken. Sov ett bra tag. Har ätit lättare middag och nu är jag jätte glad att idol börjar om 10 min tack vare fotbollen som sänds ikväll.
 
Blir helt enkelt en tidig kväll ikväll. Har på ungen i köket, inte ekonomiskt jag vet, men när elementen styrs centralt och det varit 16-17 i ett dygn så är det bästa lösningen. Har ju tusan kallt på golvet, och det har jag inte haft förut. Hoppas det blir bättre sedan. Men nu har temperaturen i alla fall gått upp till 17,4 från 16,4 som det var när jag startade ugnen.
Så jag ska nog även byta till mitt varmare täcke ikväll. Gillar verkligen inte att frysa när jag ska sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0