Fredag - grupparbete, lunchföreläsning och mycket mer

Dagen igår var ändå rätt händelserik. På morgonen var det grupparbete som gick som smort och inte var några problem. Sen blev det en lugn stund där vi bara snackade om lite allt möjligt. Sen blev det lunch för att sedan skynda iväg på lunchföreläsning med Martin Schibbye och Johan Persson om deras bok 438 dagar. Var fullt i hela Aula Nordica, dock drog det ut på tiden(startade inte i tid) så vi kunde inte vara kvar och lyssna på frågorna.
 
Vi hade informaiton om VFUn/Praktiken som är de kommande 4 veckorna(med paus v.44 då det är höstlov). Så nu känns de lite lugnar kring det, dock är det mycket att hålla reda på.
 
Sen for jag hem och landade en timme ungefär, myst och busade med Lady. Sen blev det att fara till Jennifer och ha tjejkväll med henne och Mimi. Riktigt trevligt var det! :D Vi pratade av oss om allt möjligt :) Och jennifer stod för jätte god mat!
 
När reprisen av Idol är slut ska jag klä på mig träningskläderna och gå ut på en Power Walk :) Här kommer bilder från igår.
 
Lunchföreläsning
 
 
När jag var hos jennifer så var det en väldigt fin solnedgång, så här kommer lite bilder på det, desto mer klockan blev.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0