Laddar kameran - håll ut!

Ska ta kort på kattungarna sen, tagit några med mobilen, men de blev inte bra. Så har laddar batteriet till kameran så ska jag ta kort, tänkte även ta lite på lägenheten. Nu har jag ju fått i ordning allt som jag vill ha det. Jag kan nu t.ex. bjuda hem lite folk och det finns bra med sittplatser, finns 8 st i köket och det känns riktigt bra. Har ju som ingen soffa eller så, utan har köket och sovrummet. Och då jag har en 1,20 säng så ryms det inte så mycket mer än sängen där inne :P
 
Tror jag ska börja med middagen strax, vill inte äta för sent. Blir som inget gjort på kvällen då, blir bara tv-tittande :P Och tror jag ska gå en sväng ikväll. Har inte gjort det på ett tag, har varit så mycket. Är mycket nu också egentligen, men måste priotera. Ryggen dör annars av alla dessa långa dagar med föreläsningar.
Student life, you know.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0