1 veckas uppdatering

 Efter denna uppdatering ska jag krypa ner i sängen och läsa om teknikens historia. Har seminarium på det på måndag förmiddag. Och ska se om jag lägger upp en bild på min "Black Box" i morgon. Redovisade den idag, var att göra dålda mekanismer och helst med flera rörelser och sedan med bara en spack. Här kommer uppdateringen:
 
22/1 - en rätt kall morgon vilket gav fina träd på campus
 
22/1 - ville vara lite nyttig ;)
 
23/1 - vi jobbar med mekanismer på tekniken
 
23/1 - myslady
 
29/1 - tog "tummen ur" och bytte gardiner i min lägenhet. Kan säga det att det vart betydligt ljusare i köket med ljusa gardiner än med röda :P (bilden är tagen i sovrummet)
 
30/1 - [idag] Varit och handlat i stan och på Coop Forum efter redovisninigen på universietet. Sen blev det även en sväng ner på stan igen och vara med mormor på Handelsgården. Mormor bjöd på årets första semla för min del :D = gött!! 
Reflex som var ett måste att köpa då jag såg den på apoteket, undra varför? :]
 
Fina snöflingor medans jag stod och väntade på bussen, fotade så klart
 
SEMLA! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0