4 år och 4 dagar!

Det är så gammal min blogg är, 4år och 4 dagar. Ja, tiden går och ibland utan att man märker det. Men så kul det är nu, att sitta och läsa det jag skrev för 4 år sedan. Vad jag har varit med om, vilka jag umgicks med och så vidare.
Men är lite sämre på att skriva nu, förut skrev jag typ minst ett inlägg per dag. Är mera liv i mellan nu :) Men det är nog mer något positivt! Är nöjd över de beslut jag tagit över åren som gått med bloggen.
 
Ska väl komma med någon sorts resumé på 2013, får se när jag hinner det i helgen. Har en del plugg som ska göras, men någon paus måste jag ju ta.
 Nu: sova, hur lätt det nu kommer vara med 2 x 45mins powernaps i eftemiddags :P *Ops*
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis bloggen! ^^

2014-01-11 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0