Bilder 30/12 2012 till 6/1 2014

Inhandlat på mellandagsrean, från H&M och Kappahl
 
 
Sista julmaten åt jag den 30/12, lagom less var jag då :P Hehe
 
Lady hade mig för sig själv efter 12 veckor med kattungar :) 
 
Middag på Nyårsafton i Skellefteå hos bästa John :) Jag, Sara, Mimi & Johan vart det som åt :)
 
Efterrätt på Nyårsafton ;) Superduper kul fesT! :D Och trevlig vistelse i Skellefteå som blev en natt längre en först planerat. Go Amanda! Våga impulser!
 
Väl hemma så väntade mys-Lady (2/1)
 
Hämtat ut paketet från Lyko.se, min sena julklapp till mig själv ;) (5/1)
 
Lady gillade kartongen ;)
 
Min mys-Lady (5/1)
 
Hälsade på hos familjen och myste med Bebbe :) (6/1)
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gillade verkligen bh:n! :D

2014-01-10 @ 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0