Plugg, plugg och åter plugg!

Ja, det är så mina senaste dagar har sett ut, dock går det inte så fort som jag hade velat. Men sitter i alla fall inte bara inne, har Ludde tills på måndag. Så får gå ut och uppleva vintern som nu har kommit. Så ett kort inlägg med bilder, sedan tillbaka till pluggandet. Det som mest stör är att ämnet är så intressant och samtidigt så personligt att jag börjar tänka på det som har hänt mig i skolan osv. och tappar då fokus på det jag ska göra.
 
Lady har typ aldrig legat i den rosa sängen, men när jag lägger den andra på, då vart den intressant. Knäppkatt!
 
 
 
 
 
Har ingen anning om HSB har en vaktmästare som skottar framför hyreslägenhetshusen. Men de tillgår inte med någon spade eller så, så tog fötterna. Stör mig lite om det är mycket snö framför dörren, ser inte så inbjudande ut då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0