Som vanligt då jag inte har uppdaterat på ett tag - BILDUPPDATERING!

Bilduppdatering var det alltså, 
 
Skriftlig individuell uppgift, som lämnades in 13/1
 
Temperatur 14/1 kl:07:41
 
Det var rätt att köpa julmust den 14/1, för dagen efter var jag helt slut i kroppen och nacken värkt + huvudvärk
 
Temperatur den 16/1 kl:17:01
 
Temperatur den 19/1 kl:02:27 (hemkommen efter en utekväll på tc)
 
Var förbi hos familjen den 19/1(söndags) och såg Pretty Little Liars med syrran osv. Hittade söta harry sovandes i mamma och pappas säng. Stilen på den katten alltså ;) 
 
 
Temperatur 19/1 kl:21:48
 
Den 20/1, dagens post, fastnat i sorteringsmaskinen eller? 
 
 
 
Idag, den 21/1. Handling på Coop med Oskar som personlig chaufför ;) Så fick vänta lite på honom, vilket inte gjorde något alls. Fotat av en kursbok på UB idag, så jag kunde sätta mig och plugga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0